به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز شنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان مراغه افزود: این روز یادآور حماسه آفرینی و مجاهدت دانش آموزان و دانشجویان و نماد ایستادگی در برابر رژیم منحوس پهلوی و آمریکا است.
وی ادامه داد: حضور اقشار جامعه از هر سلیقه و جناحی در راهپیمایی عظیم 13 آبان، بیانگر این است که ملت ایران هیچ گاه از آرمان های خود کوتاه نخواهند آمد.
وی اضافه کرد: نقطه مشترک این حضور میلیونی و حماسی، وجود دشمنی مشترک به نام آمریکاست که دشمنی آن با نظام اسلامی برهمگان ثابت شده است.
طالعی گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سال های اخیر با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن و تضعیف آرمان های انقلاب، شهدا، امام راحل و رهبر انقلاب هستند لیکن این توطئه ها با هوشیاری امت همیشه در صحنه شکست خورده است.
وی افزود: امروز نیز نسل های جوان و آینده ساز جامعه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با ولایتمداری و بصیرت، راه شهدا را که همان ایستادگی در برابر استکبار جهانی است، ادامه می دهند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان که بیشتر آنان را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دادند با صدور بیانیه در محکومیت استکبار جهانی، با سردادن شعارهای ' مرگ بر آمریکا' و ' مرگ بر اسرائیل' با آرمان های شهدای دانش آموز تجدید میثاق کرده و اقدامات نظام سلطه را محکوم کردند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.