فرنوش نوبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) با نام جاماندگان از کربلا از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد که شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در این مسیر خدمات رایگان به عزاداران ارائه می کند.
وی بیان کرد: همزمان با شروع این راهپیمایی خدمات دهی مترو در ایستگاه میدان امام حسین (ع) و همچنین پس از پایان مراسم راهپیمایی خدمات دهی مترو در ایستگاه شهر ری که در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) قرار دارد رایگان خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه بیشترین جابجایی مسافران در روز اربعین حسینی (ع) در خط یک مترو (تجریش تا شهرری) و بالعکس صورت می گیرد خاطرنشان کرد: این شرکت با تمامی ظرفیت و امکانات در این خط و کلیه خطوط خدمات ویژه ارائه می کند.
به گفته وی در صورت ازدحام در ایستگاه ها اعزام قطارهای فوق العاده و کاهش سرفاصله قطارها در دستور کار قرار می گیرد.
مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از ساعت 6 و 30 دقیقه روز سه شنبه از میدان امام حسین(ع) پایتخت به سمت حرم مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) به طول 17 کیلومتر برگزار خواهد شد.
مسیرهای پنج گانه این راهپیمایی به شرح ذیل است:
راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی مسیرهای چهارگانه این راهپیمایی را به شرح زیر اعلام کرد:
مسیر شماره یک: میدان امام حسین(ع)، خیابان 17 شهریور، خراسان، شوش و خیابان‌های فدائیان و میدان بسیج به حرم حضرت عبدالعظیم(ع)
مسیر شماره دو: حرم مطهر امامزاده حسن (ع) خیابان امین الملک، خیابان قزوین، میدان حق شناس، میدان بهمن، خیابان شهید رجایی، بزرگراه کریمی، خیابان فدائیان و حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)
مسیر شماره سه: باقرشهر، جنوب به شمال خیابان رجایی، خیابان سلمان فارسی و ضلع جنوب حرم عبدالعظیم(ع)
مسیر چهارم: ورامین، میدان معلم، سه راه ورامین، خیابان فدائیان اسلام و حرم عبدالعظیم(ع)
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.