به گزارش ایرنا، حامد کبودوند روز سه شنبه در دومین نشست ستاد اربعین حسینی در استانداری برگزار شد،افزود: از این تعداد 6 موکب در داخل و سایر در خاک عراق به زائران خدمات می رسانند.
این مسئول با بیان اینکه قزوین از استان‌های پیشرو در برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین در کربلای معلی است،افزود: بر اساس رویکرد جدید ستاد بازسازی عتبات، بنا داریم تمام فعالیت‌های اربعین را در قالب ستادهای مردمی ساماندهی کنیم.
وی با اشاره به برگزاری نشست برگزاری اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: به همین منظور پنج قرارگاه در شهرستان آوج، مرز مهران، نجف، مسیر نجف- کربلا، کربلا و شهر مصیب حرم طفلان مسلم در خاک عراق از پنجم آبان، راه اندازی خواهد شد و در قرارگاه های داخل کشور نیز با مرکزیت شهرستان آوج و مهران پذیرایی از زائران انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: فضای مناسبی در نزدیکی حرم مطهر امام حسین(ع) برای اسکان زائران هم استانی ایام اربعین در نظر گرفته شده که اقدام بسیار ارزشمندی می باشد و این در حالی است که در سال‌های گذشته ما با مشکل اسکان برای مردم استان مواجه بودیم.
کبودوند با اشاره به اجرای طرح شناسنامه دار کردن موکب‌های استان در اربعین حسینی(ع)،گفت: طرح شناسنامه دار کردن موکب‌ها با هماهنگی شورای هیات مذهبی و کارگروه هیات های مذهبی جبهه فرهنگی اجرا می‌شود.
کبودوند اضافه کرد: مجموعه‌های حقیقی و حقوقی که تمایل دارند در داخل و یا در عراق موکب برپاکنند باید در ستاد اربعین نام نویسی کنند.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.