به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهارداشت: امروز ایران اسلامی در جبهه جنگ تمام عیار فرهنگی با دشمنان قرار دارد ، جنگی که در آن دشمن ارزش های اسلامی و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.
وی افزود : پیروزی در این جبهه به ایستادگی ، تلاش و حفظ هوشیاری نیاز دارد و اگر چنین شد می توان از این میدان سربلند و پیروز بیرون آمد.
وی با اشاره به تشییع 135 شهید در تهران و انتقاد از نحوه پوشش خبری برخی از رسانه های مکتوب از این مراسم با شکوه خاطرنشان کرد: برخی از رسانه ها حتی یک عکس هم از این رخداد مهم انعکاس ندادند و این همان تهاجم فرهنگی دشمن علیه ملت ایران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: دشمن در جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه به دنبال نا امید کردن مردم هستند ولی باید بدانند که مردم ایران با وجود تمامی فشارها ، در صحنه حضور یافته از این جنگ نیز پیروز بیرون می آیند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و فرارسیدن هفته دفاع مقدس یادآورشد: دوران دفاع مقدس در سال های اوایل انقلاب ،طلایی ترین مقطع تاریخی ایران است و در آن کربلا و عاشورا با تمام زوایایش تکرار شد.
وی گفت : در کربلا حجت خدا با هدف از بین بردن جهل ، نادانی ، کج فهمی و عناصر و جریانات گوناگون به قربانگاه رفت اما در دفاع مقدس جوانان عزیز این سرزمین با تمام وجود حول محور ولایت فقیه و نایب امام زمان(عج) جمع شدند و اجازه ندادند که کمترین آسیب به کشور وارد شود.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.