به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین در مسجد صاحب الزمان این شهرستان گفت : آمریکا به چند عنصر بزدل داخلی و عمروعاص های زمانه دل بسته اند در صورتی که مردم ایران با تمام وجود از نظام دفاع می کند و این مهم را در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند.
وی افزود : مردم ایران اسلامی همچون گذشته آمریکا را دشمن شماره یک اسلام می دانند و با تمام قدرت در برابر آمریکا و مستکبران ایستادگی می کنند.
وی اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند تا با تلاش خالصانه و صادقانه ، بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند و با مشکلاتی نظیر بیکاری ، گرانی و معضلات اجتماعی و فرهنگی مقابله کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با ابراز نگرانی از رشد قارچ گونه قلیان سراها در ورامین گفت: مراکز توزیع قلیان در ورامین به صورت قارچ گونه در حال رشد است و برخی مسئولان و متولیان که باید خود در این زمینه الگو باشند و به دیگران الگو ارائه دهند، با بی تفاوتی و شعار از کنار این هنجار می گذرند.
حجت الاسلام محمودی افزود : وجود این مراکز سبب نگرانی بسیاری از مردم شده است و مراکز بهداشتی، صنفی، انتظامی، قضایی و اجرایی باید در خصوص این مراکز پاسخگوی مردم باشند.
امام جمعه موقت ورامین افزود: برخی افراد پول پرست، به دلیل درآمد بالای این مراکز، ثروت، سرمایه و عمر خود را در تباه کردن افراد دیگر به کار می بندند.
وی با بیان این که در جلسات شورای فرهنگ عمومی نسبت به این رفتارهای غلط هشدارهای فراوانی داده شده است، گفت: امروز با کم کاری های دستگاه های مرتبط در ورامین مواجه هستیم و بار دیگر خود مردم باید وارد میدان شده و کسانی که در این وادی وارد شدند را نهی از منکر کنند.
محمودی تأکید کرد: کسب پول و درآمد از هر راهی صحیح نیست و نباید دنیا و آخرت خود را تباه کرد.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: امور تربیتی از یادگار همیشه جاوید شهیدان رجایی و باهنر است و آثار و برکات ارزشمندی جهت پرورش نسل سالم، مومن و متعهد دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: اگر جامعه نسل باسواد ولی فاقد تربیت الهی و اسلامی داشته باشیم، آسیب دیده و آینده کشور و انقلاب اسلامی با خطرات فکری و انحرافات اعتقادی مواجه می شود.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.