نصرت الله لطفی روز یکشنبه در همایش ستاد عالی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران استان اردبیل افزود: امروز در داخل کشور نیز عده ای دانسته یا نادانسته با احتکار، گرانفروشی و کم فروشی پیاده نظام دشمنان ملت بزرگ ایران به ویژه آمریکا شده و در پازل دشمن بازی می کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام ا از دی ماه سال 96 امیدوار شدند، اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمنان ایران اسلامی سیاه نمایی، تطهیر نظام طاغوت و دادن آدرس غلط به ملت است تا مردم ایران به ویژه جوانان را نسبت به آینده نا امید کنند.
وی تغییر رفتار و در نهایت سقوط نظام اسلامی را هدف اصلی دشمنان از تشدید فشار به ایران در سالهای اخیر دانست و بیان کرد: آنها می خواهند عامل اصلی مشکلات کنونی جامعه ایران را انقلاب اسلامی معرفی کنند.
او اضافه کرد: برای همین دشمنان می خواهند با فشار و تحریم اقتصادی مردم را نا امید کرده و در مقابل نظام اسلامی قرار دهند تا به این طریق به اهداف شوم خود برسند.
لطفی با بیان اینکه امروزدشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران به جنگ اقنصادی با کشورمان روی آورده اند، ادامه داد: دشمنان با راه انداختن جنگ ترکیبی علیه ایران می خواهند با فشار اقتصادی، روانی و عملی به اهداف پلید خود برسند.
وی با اشاره به اینکه آنها به منظورتسلط و چپاول منطقه به دنبال تغییر رفتار و در نهایت سقوط نظام اسلامی هستند، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که هر نظامی به غیر از نظام متکی بر مردم را می توان ساقط کرد برای همین می خواهند ملت را نسبت به مسئولان نظام بدبین کرده و بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.
وی افزود: امروزباید با اتحاد و همدلی و بدون توجه به منافع و مسائل جناحی و سیاسی ید واحد بوده و در برابر دشمنان ایران اسلامی با قدرت ایستادگی کنیم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: دهه فجر امسال باید همه نه برای رفع مسئولیت بلکه با جان و دل در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش آفرینی کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات زیادی در 40 سال به مردم ایران ارائه کرده است، گفت: 51.5 درصد جمعیت کشور هشت سال دفاع مقدس و بیش از 80 درصد آنها دوران خفقان رژیم منحوس پهلوی را درک نکرده اند و باید نسل جوان و نوجوان را با روشهای بسیار هنرمندامه با گذشته آشنا کرد تا آنها بفهمند از کجا به کجا رسیده ایم و انقلاب چه خدماتی به کشور ارائه کرده است.
لطفی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف و ناکامی دشمنان پلید اول باید با تعیین راهکارها و مصوبات در کمیته ها، سپس با تبیین و بعد از آن با اجرا
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرشکوهتر از سالهای گذشته در سراسر کشور گرامی داشته شود.
به گزارش ایرنا گردهمایی یک روزه روسای ستادهای شهرستانی و کارگروههای تخصصی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران استان اردبیل با حضور ائمه جمعه و فرمانداران شهرستانهای این استان در مهمانسرای حوزه علمیه اردبیل برگزار شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.