به گزارش روز شنبه ایرنا از استانداری تهران در این پیام آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره شاهد فراز و نشیب هایی بوده است که در این راستا رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) در عرصه های مختلف و پس از ایشان مقام معظم رهبری ،روح وحدت و پایداری به ارزش های انقلاب اسلامی را در میان ملت بزرگ ایران حفظ نموده است.
این پیام افزوده است: حماسه نهم دی ماه ١٣٨٨ نیز به عنوان روزی تاریخی در دفتر زرین انقلاب اسلامی به ثبت رسید و روز تجدید بیعت ملت ایران با امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و شهیدان سرافراز بود که روح وفاق و همدلی در مقابله با استکبار جهانی را در سراسر کشور حاکم کرد و بدخواهان نظام را مایوس نمود.
در پایان این پیام آمده است: حماسه عظیم 9 دی تجلی بصیرت اراده ملتی همیشه در صحنه است که پایبندی به اهداف بلند انقلاب اسلامی را نشان دادند.
تظاهرات ۹ دی ۱۳۸۸ با فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و در واکنش به اغتشاشات هواداران جنبش سبز در تاسوعا و عاشورای ۱۳۸۸ انجام شد و مردم ایران در نقاط مختلف کشور طومار قریب به 8 ماه ماه فتنه گری و آشوب های خیابانی عوامل داخلی دشمنان قسم خورده ملت ایران را در هم پیچیدند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/ 6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.