به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حمید عبدالهیان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد، افزود: این افراد مرزها را تشخیص نمی دهند وخلاف مصالح نظام اسلامی رفتار می کنند.
وی به سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) هم اشاره کرد و با بیان گوشه هایی از رفتارآن حضرت ، ادامه داد: صبر ، تحمل ، مشارکت و دعوت مردم به ولایت از شیوه های مدیریتی آن حضرت بود که با شرایط کنونی کشور هم مطابقت دارد.
حجت الاسلام عبدالهیان با بیان اینکه ، دشمنان از آزار مردم و بویژه مومنان لذت می برند، ادامه داد: در این شرایط باید صبر و تقوا را پیشه کرده و هرگز میدان را نباید خالی کنیم.
وی گفت : کسانی می توانند تقوا پیشه کنند که بتوانند با هوای نفس مبارزه نمایند، کسانی که با تقوا نیستند نباید در نظام اسلامی مسوولیت قبول کنند .
خطیب موقت جمعه شاهرود ، تقوای اقتصادی را نیاز کنونی کشور دانست و گفت: باید شرایط جنگ اقتصادی از سوی همه درک شده و با رفتار هوشمندانه، آرایش جنگی و تغییر سبک زندگی از این مشکلات عبور شود.
وی گفت: هیچگاه نباید به دشمن اعتماد شود، مسوولان با تدبیر لازم از حجم مشکلات بکاهند.
عبدالهیان افزود: مردم ایران همانطور که در دفاع مقدس و مقابله با تروریست های منطقه ای ایفای نقش کردند، امروز هم از کشور و نظام اسلامی دفاع می کنند.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.