به گزارش ایرنا، در این بیانیه که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: رسالت بسیج تنها در جبهه و جنگ نبوده و بسیج به عنوان لشگر مخلص الهی از ابتدای انقلاب تا کنون در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشته و نشان داده است که چطور می تواند در زمان بحران های جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و جنگ نرم مقابله کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: نقش بسیج در همه عرصه‌های نظام جمهوری اسلامی بسیار روشن، شفاف و برجسته است و برای مردم و نظام ثابت شده در مواقع حساس که عوامل داخلی و اخلالگران، برای تضعیف نظام اسلامی قدم برداشته‌اند، این نهاد مردمی در خط مقدم مبارزه و انسجام بخشیدن بین مردم و نظام است.
در ادامه بیانیه عنوان شده است: رسالت بسیج تنها در جبهه و جنگ نبوده و نیست؛ ما امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج نه تنها در مسائل عمرانی، فرهنگی ،اجتماعی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی در کنار ملت و دولت است بلکه در امنیت و رفاه مردم نیز در حال تلاش است.
در این بیانیه تاکید شده است: امروز که دشمن با تمام توان، جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه نظام اسلامی طراحی کرده است، عده‌ای از فریب خوردگان داخلی نیز با احتکار، ملت را درتنگنا و فشار اقتصادی قرار داده و با دشمن در این جبهه همسو شده‌ و اذهان مردم را مشوش کرده‌اند تا در نهایت با برهم زدن امنیت داخلی، مردم رودرروی نظام و انقلاب اسلامی بایستند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در این راستا سردار غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ابلاغ برنامه‌ای به تمامی رده‌های بسیج، آنان را مأمور شناسایی و معرفی محتکران به مراجع قضایی کرد.
در بخشی دیگر از این بیانیه عنوان شده است: در چنین شرایطی بسیجیان به عنوان سربازان مقابله با جنگ اقتصادی دشمن همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس حافظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر شهید و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده با تمام قوا، در میدان اقتصادی نیز ورود کرده و تلاش دارند تا نقش و رسالت خود را در زمینه‌های اقتصادی و مبارزه با محتکرین نیز به خوبی ایفا کنند.
در این بیانیه افزوده شده است: پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه دستگاه‌های نظارتی با قدرت و چشم باز باید در میدان باشند و راه‌های فساد را ببندند، بسیجیان نیز در راه دفاع از نظام و ارزش های انقلاب و امام راحل از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمام مواضعی که در راستای مقابله و مبارزه با فساد اقتصادی و احتکار اتخاذ کرده‌اند، مواضع و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
70 هزار رزمنده استان مرکزی در طول دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند که 6 هزار و200 رزمنده به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و 14 هزار رزمنده نیز جانباز هستند.
6991/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.