به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهرام حسینی مطلق فرمانده دافوس در مراسم گرامیداشت شهید حاج محمد سعید توفیقی که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: وجود رهبری گرانقدر همچون امام راحل در زمان دفاع مقدس باعث ایجاد انگیزه مضاعف در رزمندگان می شد.
وی با بیان اینکه در تابستان سال 60 اوج مدیریت حضرت امام به نمایش گذاشته شد و خودشان فرماندهی را بر عهده گرفتند، افزود: امام نیروهای مسلح را نظام دادند و اولین ثمره ی آن در پنج مهر سال 60 به ثمر نشست و محاصره آبادان با فرماندهی امام شکسته شد که این یکی از شاهکار های امام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
مطلق با اشاره به اینکه شاهکار اصلی امام معرفی چهره ها، فرماندهان و شخصیت های اثرگذار به کشور و به جهان و تاریخ بود، بیان کرد: همه ی شهدا از جمله شهید حاج سعید توفیقی و آن هایی که به شکل ترور به شهادت رسیدند تاریخ ساز شدند.
وی با بیان اینکه شهید حاج سعید توفیقی انسانی فرهنگی، باسواد و فهیم بود، گفت: رفتار و شخصیت این فرد به گونه ای بود که به راحتی می توان تشخیص داد که از یک اندیشه قوی و عمیق برخوردار است.
فرمانده دانشگاه‌ فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم قدر این شهیدان عزیز را بدانیم و خود را در مسیر نورانی این شهدا قرار دهیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 753471
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.