به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم از خانواده های شهدای استانداری زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی طی 40 سال گذشته، گام های اساسی در حوزه های مختلف برداشته است، بنابراین نباید به گونه ای رفتار کنیم که موجب سرشکستگی و ذلت نظام شود، بلکه باید همواره حافظ خون شهدا و مدافع آرمان های انقلاب باشیم.
وی با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت اصلی مسئولان، حفظ عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است، ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید متوجه این موضوع باشند که هر شخصی که در جهت عزت و سرافرازی کشور تلاش کند، یعنی به خوبی از آرمان های انقلاب و خون شهدای کشور دفاع کرده است.
درویش امیری تقویت پایه های اخلاق، انسانیت، صداقت و مبارزه با فساد را به معنای پاسداری از خون شهدا دانست و گفت: در این راستا، مسئولان نظام جمهوری اسلامی وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید به خوبی بتوانند از عهده این آن برآیند.
استاندار زنجان هفته دفاع مقدس را بهترین دوران اتحاد و همبستگی بین ملت، حاکمیت، دولت و نیروهای مسلح دانست و افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، به خوبی درس معنویت، اخلاق، خداپرستی و توحید را به مردم آموخت.
وی با اشاره به اینکه همبستگی بین ملت، دولت و نیروهای مسلح موجب شد که کشور در مقابل نیروهای بعثی عراق پیروز شود، اظهار کرد: آنچه که ملت ایران را طی دفاع مقدس سربلند و سرافراز کرد، همین همبستگی میان مردم و عشق به ملت، رزمندگان و امام راحل بود.
درویش امیری ادامه داد: حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس در تمامی عرصه های دفاع مقدس، موجب تقویت نیروهای مسلح شد تا این نیروها بتوانند با پشتوانه همه جانبه ملت، به خوبی از کشور دفاع کنند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید با دامن زدن به برخی اختلافات داخلی، جوانان کشور را ناامید کرد، گفت: هم اکنون با افتخار می توان اعلام کرد که توان نظامی و دفاعی کشور به قدری افزایش یافته که به کمک نظامی هیچ کشوری در زمینه های مختلف نیازی نداریم.
وی همچنین ایجاد امید و نشاط در جامعه به ویژه در بین جوانان را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با ایجاد فضایی با نشاط و امیدوار کننده در بین جوانان، در واقع توانسته ایم به خوبی از خون شهدای نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.
مدیر عالی اجرایی استان با اشاره به مراسم تشییع شهید حججی در کشور، اظهار کرد: شهادت شهید حججی، خاطره فراموش نشدنی شهادت جوانان در دوران دفاع مقدس را برای ملت ایران زنده کرد.
3001/6085
دریافت کننده: مینا افشای ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.