اولین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با بیش از ۵۰ اثر کارآفرینان و تولیدکنندگان شهرستان پردیس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین نمایشگاه و فروشگاه مد و پوشش اسلامی ایرانی روز دوشنبه ۲۶شهریور در نگارخانه آوای شهر پردیس افتتاح شد.

به گفته سیده مریم موسوی مسئول امور بانوان شواری شهر پردیس این نمایشگاه اولین مرکز ارائه طراحی و پوشش ایرانی اسلامی است که با حضور ۵۰ نفر از کارآفرینان و طراحان و تولیدکنندگان شهرستان پردیس برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی حیدری فرماندار شهرستان پردیس نیز حین بازدید از این نمایشگاه با تاکید بر حمایت مسئولان شهرستان به خصوص شهرداری و شورای شهر از تولید کالای ایرانی و توجه ویژه به کارآفرینان گفت: بزودی طی صحبت هایی که مسئولانی شهرستان داشته اند درصدد هستیم نمایشگاهی دائمی با حمایت شهرداری و شورای شهر پردیس در سطح شهرستان برای کارآفرینان و بویژه بانوان سرپرست خانواده آماده کنیم.

گفتنی است این نمایشگاه با همکاری شهرداری و شورای شهر پردیس، سپاه پاسداران، اتاق اصناف، سازمان فنی حرفه ای و آموزش پرورش شهرستان پردیس با محوریت طراحی لباس جواهرآلات و زیور آلات، طراحی کیف و کفش و مقاله علمی و دانشجویی برگزار  شد.

مسئول اموربانوان شورای شهر معتقد است شهرستان پردیس دارای پتانسیل بالایی از افراد مبتکر ،خلاق و نوآور در زمینه طراحی و پوشش ایرانی است و این نمایشگاه به منظور توانمندسازی و ترویج فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی در شهرستان پردیس همراه با غرفه های تولیدات ایرانی تا ۴ مهر ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ در نگار خانه آوا واقع در زیرگذر میدان امام خمینی (ره) جهت بازدید و خرید علاقمندان برقرار است.

وی در ادامه گفت: آثار برگزیده این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان برتر در مراسم اختتامیه معرفی و جوایزی نفیس به بهترین طراحان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.