به گزارش ایرنا ، مسعود سلطانی فر روز یکشنبه در آئین افتتاح سالن چند منظوره روستای حبیب آباد از توابع شهرستان پیشوا گفت: در بررسی وضعیت روستاهای شهرستان های ورامین و پیشوا پیش از انقلاب به این واقعیت پی می بریم که این مناطق از حداقل امکانات از جمله راه ، برق و مدرسه بی بهره بودند ولی امروز به برکت نظام شاهد ایجاد عدالت در توزیع امکانات هستیم تا جایی که امروز می توانیم در این مناطق سالن ورزشی افتتاح کنیم.
وی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد نشاط در جامعه گفت: هیچ ابزاری ارزان تر و موثرتر از ورزش در کشور برای پر کردن اوقات فراغت و ایجاد جامعه سالم و با نشاط وجود ندارد، امروز شاهدیم که با پیروزی تیم ها در یک مسابقه فوتبال و یا رکوردشکنی در رشته وزنه برداری و کسب مدال در کشتی ، غرور ملی ارتقاء یافته و وحدت ملی تقویت می شود.
سلطانی فر افزود: مردم حق دارند که از امکانات برخوردار شوند و ما نیز تلاش داریم تا با وجود تمامی مشکلات در هر نقطه از کشور یک پروژه جدید ورزشی را به بهره برداری رسانده و موجبات نشاط و شعف در جامعه را فراهم کنیم.
وی گفت: وزارت ورزش و جوانان تلاش دارد تا در فاصله هفته دولت تا دهه فجر، هر هفته یک پروژه ورزشی را افتتاح کند.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: تمامی مسئوان نظام از رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و تمام قوا به ارزش و نقش ورزش در تحکیم و وحدت مردم و ارتقا غرور ملی باور دارند و از آن حمایت می کنند.
سلطانی فر با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا گفت: این که کاروان جمهوری ایران در بازی های جاکارتا با 62 مدال رنگی تاریخی ترین نتیجه ورزشی ایران در این مسابقات را رقم می زند و با تبریک رهبر معظم انقلاب همراه می شوند، نشان از اهمیت ورزش در جامعه است.
وی با اشاره به افتتاح پروژه های ورزشی شهرستان های ورامین و پیشوا گفت: عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره روستای حبیب آباد پیشوا از سال 93 آغاز شده است و برای اجرای آن 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی از مسئولان شهرستان پیشوا خواست تا ضمن استفاده بهینه از این سالن ورزشی ، نیمی از وقت استفاده از سالن را در اختیار بانوان ورزشکار شهرستان قرار دهند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.