به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود سلطانی‌فر عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آمل افزود : اولویت نخست ما طرح هایی است که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تلاش داریم با استفاده از منابع وزارتخانه و منابع استانی این طرح ها را تکمیل کنیم .
بر اساس گزارش رسمی وزارت ورزش و جوانان هم اکنون چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که تکمیل آنها نیازمند 80 هزار میلیارد ریال اعتبار است.
وزیر ورزش و جوانان تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در مازندران هم بر اساس اولویت بندی دانست و گفت : بنا داریم تا استادیوم و اماکن های ورزشی چند منظوره ، پیست دوچرخه‌سواری و استخر با قدمت 15 ساله و پیشرفت 50 درصدی را هر چه زودتر به سرانجام برسانیم .
وی سرمایه گذاری در زیرساخت های ورزشی مازندران را با توجه به جایگاه این استان در ورزش کشور ضروری دانست و افزود : ورزش مازندران دارای استعدادهای فراوان و کارنامه درخشانی است که ورزشکاران این استان در مسابقات مهم جهانی و المپیک همواره پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزار در آوردند.
سلطانی‌ فر با اشاره به صعود تیم نساجی به لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان نماینده مازندران ، گفت : اکنون ورزش مازندران در رشته فوتبال هم با صعود تیم نساجی صاحب نماینده شده و به طور حتم این تیم با تماشاگران پرشمار خود به جذابیت لیگ برتر خواهد افزود.
تیم فوتبال نساجی پس از 24 سال انتظار ، اردیبهشت ماه امسال در آخرین بازی لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی که در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار داشت ، موفق شد گوی برتر را از تیم هم استانی خونه به خونه بابل ربوده و به لیگ برتر صعود کند .
مازندران که از 14 سال پیش در لیگ برتر نماینده ای نداشت ، از سال آینده با تیم قرمزپوش نساجی در سطح اول فوتبال کشور حضور خواهد داشت .
وزیر ورزش و جوانان به بازدیدش از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ، محل بازی های تیم نساجی اشاره کرد و افزود : با تعامل استاندار مازندران ، برای توسعه و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی حمایت کامل خواهیم کرد تا به طور ضربتی این ورزشگاه پیش از شروع لیگ برتر آماده شود.
سلطانی فر همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در خصوص ورزشگاه شهید چمران آمل که کار ساخت آن 13 سال پیش آغاز شده بود ، گفت : حدود پنج میلیارد تومان برای ورزشگاه شهید چمران آمل پیش بینی شده تا با اختصاص آن ، ورزشگاه حداقل تا دو سال آینده افتتاح شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، وزیر ورزش و جوانان عصر پنجشنبه برای افتتاح چند طرح ورزشی و شرکت در مراسم اهدای جوایز به مدال آوران سال های گذشته به مازندران سفر کرد.
اولین برنامه سفر سلطانی فر شرکت در آیین کلنگ زنی یک سالن ورزشی چند منظوره در محله پایین بازار آمل بود .
وزیر ورزش و جوانان همچنین از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدید کرد.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.