10 شهرک نشین در عملیات تیراندازی در شهر قدس اشغالی مجروح شدند که حال 3 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، در پی عملیات تیراندازی به یک اتوبوس حامل صهیونیست ها در قدس اشغالی رعب و وحشت صهیونیست ها را فرا گرفت.

نیروهای اشغالگر امروز یکشنبه عملیات گسترده بازداشت را در شهرک «سلوان» برای پیدا کردن عامل این حمله مسلحانه که منجر به زخمی شدن شماری از شهرک نشینان شد را آغاز کردند.

نیروهای اشغالگر شهرک سلوان را به محاصره در آورده و مانع از خروج و ورود به آن شدند این در حالی است که گروه بزرگی از نیروهای اشغالکر به خانه های شهروندان فلسطینی حمله کرده و مردم را به شکل میدانی مورد بازحویی و تحقیق قرار دادند. 

نیروهای پلیس اشغالگر با حمایت نیروهای ویژه تعداد زیادی از مردم سلوان به ویژه جوانان را بازداشت کردند. 

این در حالی است که 10 شهرک نشین در عملیات تیراندازی در شهر قدس اشغالی مجروح شدند که حال 3 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

این تیراندازی بامداد یکشنبه در دروازه مغربی نزدیک میدان البراق در شهر قدیم قدس رخ داده است.

 این عملیات توسط یک فلسطینی انجام شد که با شلیک ده گلوله، پس از هدف قراردادن یک اتوبوس مسافربری رژیم صهیونیستی و دو خودرو دیگر، از محل متواری شد.

 نیروهای اشغالگر صهیونیستی با تمام سرویس های امنیتی خود همچنان در حال جستجوی عامل عملیات در شهرک سلوان در جنوب مسجد الاقصی هستند و تعدادی از ساکنان را دستگیر کردند.

براساس این گزارش نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در اطراف و داخل شهر قدیم مستقر شدند و همچنین ده‌ها ایست بازرسی امنیتی در سراسر شهر قدس اشغالی برای دستگیری عامل تیراندازی برپا شده است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این تیراندازی را برعهده نگرفته است، گفت: تمامی گروه‌ها و مقاومت فلسطینی از این عملیات استقبال کردند و آن را پاسخی به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل دانستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.