در بحبوجه شمارش آراء انتخابات و تلاش تیم انتخاباتی ترامپ برای توسل به دستگاه قضایی این کشور، ابتلای رئیس دفتر وی به کرونا تایید شد.

 

به گزارش جماران به نقل از نیویورک تایمز، نتیجه آزمایش «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید مثبت شد. او به بیماری کووید19 مبتلا شده است.

میدوز 61 ساله از ماه مارس هدایت کارکنان کاخ سفید را برعهده دارد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد زمان و مکان ابتلای او منتشر نشده است اما او از جمله افراد حاضر در جلسه چهارشنبه کاخ سفید یعنی ساعتی بعد از بسته شدن حوزه‌ های رای گیری بود.

پیشتر و در زمان بستری شدن ترامپ به دلیل ابتلا به کرونا ویدئویی در رسانه‌ های آمریکایی منتشر شده بود که مارک میدوز در مقابل بیمارستان «والتر رید» بدون استفاده از ماسک بین هواداران رئیس جمهور سیگار رایگان پخش می ‌کرد.

خبر ابتلای این مقام بلندپایه کاخ سفید در بحبوجه شمارش آراء انتخابات و تلاش تیم انتخاباتی ترامپ برای توسل به دستگاه قضایی این کشور در حالی منتشر می ‌شود که هواداران هر دو کاندیدا طی چند روز گذشته تجمعاتی را در برابر مراکز شمارش آرا در برخی ایالت ‌ها برگزار کرده اند.

در همین حال تعداد مبتلایان به کووید19 برای سومین روز متوالی در آمریکا رکورد زد و از مرز 100 هزار مورد در 24 ساعت فراتر رفت. تاکنون بیش از 236 هزار نفر در آمریکا قربانی شده ‌اند.

در مهر ماه سال جاری نتیجه تست کرونای دونالد ترامپ نیز مثبت شد. دونالد ترامپ سپس به مدت سه روز در بیمارستان نظامی «والتر رید» در حومه واشنگتن بستری بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.