آخرین مکالمه تلفنی رئیس جمهور آمریکا و روزنامه نگار مطرح آمریکایی به دست سی ان ان افتاد.

 

به گزارش جماران، سی ان ان فایل صوتی ترامپ با وودوارد را منتشر کرد.

آخرین مکالمه تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و «باب وودوارد» روزنامه نگار تحقیقی و مطرح آمریکایی به دست شبکه نامبرده افتاد.

باب وودوارد اخیرا کتابی تحت عنوان «خشم» درباره ترامپ به نگارش درآورده است.

در گزارش سی ان ان آمده است:« این گفت و گوی تلفنی روز 14 اوت انجام شده است. از آغاز شیوع ویروس کرونا تا آن تاریخ بیش از 168 هزار نفر در آمریکا جان خود را از دست داده اند و فقط در همان روز 1300 آمریکایی دیگر جان باخته اند. ولی با این حال، ترامپ برای سوال کردن درباره یک موضوع دیگر با باب وودوارد تماس گرفت. ترامپ مطلع شده بود که باب وودوارد کتابش را تکمیل کرده و می خواهد بداند که در این کتاب خودش چگونه توصیف شده است.

این نوزدهمین تماس تلفنی بین ترامپ و وودوارد بود. اساس کتاب وودوارد را 18 مصاحبه ای تشکیل می دهد که او قبل از 14 اوت با ترامپ داشت.

ترامپ در این گفت‌ وگوی تلفنی سوالاتی درباره کتاب وودوارد می پرسد و با لحنی ملتمسانه سعی می کند به طور غیر مستقیم وودوارد را مجاب کند تا اطلاعات مثبتی را درباره او ارائه کند.

این مکالمه 10 دقیقه ای نشان می دهد تمرکز اصلی ترامپ روی حل مشکلات اقتصادی ایجاد شده در مرحله پساکرونا است و او به از بین بردن بیماری فکر نمی کند.

بخشی از این گفت ‌وگو به شرح ذیل است:

 

ترامپ: پس کلاً تصور می‌کنی مسئله ویروس، جای اقتصاد را گرفته است؟

وودوارد: بله، مطمئناً این‌طور است. البته همان‌طور که می‌دانید این دو مسئله به همدیگر ارتباط دارند.

ترامپ: بله، کمی مرتبط هستند.

وودوارد: فقط کمی؟

ترامپ: منظور من این است که بیشتر از کمی، ولی اوضاع اقتصاد خوب است... ببین، ما نزدیک ثبت یک رکورد دیگر در بازار سهام هستیم.

وودوارد: ببینید، انتخابات رقابت بین شما و بایدن خواهد بود، علاوه بر این، این انتخابات رقابت هر دوی شما با این ویروس هم به‌شمار می‌رود، چون این ویروس وارد زندگی افراد عادی شده است یعنی دقیقاً همان ده‌ها میلیون نفری که بیکار هستند، همان آدم‌هایی که...

ترامپ: می ‌دانم.

سی‌ان‌ان افزود: این گفت‌وگوی تلفنی به‌خوبی نشان می‌دهد که دیدگاه و نظر ترامپ درباره ویروس کرونا چیست. با گذشت 6 ماه که کارشناسان سعی کرده‌اند او را متقاعد کنند که اقتصاد و شیوع ویروس کرونا به یکدیگر ارتباط دارند ولی او هنوز به‌دنبال سر و سامان دادن به اوضاع اقتصاد و بازار سهام است، چون تصور می‌کند این عوامل نقشی مهم و اساسی در انتخاب مجددش ایفا خواهند کرد.

وودوارد در ادامه به ترامپ می‌گوید که بخش‌هایی از کتاب وجود دارد که شاید او از آن خوشش نیاید.

ترامپ در پاسخ می‌گوید: ببین، همان‌طور که می‌دانی بازارها دارند به‌سرعت برمی‌گردند، حتماً از این مسئله مطلع هستی.

وودوارد هم پاسخ می‌دهد: بله البته.

ترامپ می‌گوید: خوب، در کتابت به این مسئله اشاره کرده‌ای؟

وودوارد پاسخ می‌دهد: بله البته اشاره کرده‌ام.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.