کمیته ملی بهداشت چین اعلام کرد که برای دومین روز متوالی فقط یک مورد ابتلا به یروس کرونا داخل چین ثبت شده است.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، کمیته ملی بهداشت چین اعلام کرد که برای دومین روز متوالی فقط یک مورد ابتلا به یروس کرونا داخل چین ثبت شده است.

این کمیته تأکید کرد که روز گذشته -سه شنبه- در مجموع 13 مورد ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شده است که از این تعداد فقط یک مورد داخل بوده و 12 مورد از خارج چین وارد این کشور شدند. این در حالی است که تعداد مجموع مبتلایان در این کشور در مقایسه با روز دوشنبه شاهد کاهش بوده است.روز دوشنبه 21 مورد ابتلا به کرونا ثبت شده بود.

این کمیته امروز چهارشنبه تأکید کرد که تعداد موارد ابتلا به کرونا که از خارج وارد شده اند برای پنجمین روز متوالی بر کسانی که در داخل این کشور به این ویروس مبتلا شده اند بیشتر بوده است. روز گذشته فقط یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در شهر«ووهان» مرکز شیوع این ویروس ثبت شده است.

بر اساس بیانیه کمیته ملی بهداشت چین تعداد کسانی که در این کشور مبتلا به ویروس کرونا شده اند به 80894 نفر افزایش یافته است.

تعداد کسانی که در چین نیز جان خود را از دست دادند به 3237 نفر تا پایان روز سه شنبه رسید.

همچنین 992 نفر نیز روز سه شنبه پس از بهبودی از بیمارستان ها مرخص شدند تا تعداد کسانی که از این بیماری بهبود پیدا کردند به 69601 نفر برسد.تعداد بیمارانی که حال شان وخیم است نیز با کاهش 208 نفری به 2622 نفر رسید.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.