این پیرمرد چینی مسن ترین بیمار مبتلا به کرونا است که تا کنون از این بیماری جان سالم به در می برد. وی بیماری های دیگری مانند آلزایمر،فشار خون بالا و نارسایی قلبی نیز دارد.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری شینهوا، یک پیرمرد 100 ساله چینی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود توانست این ویروس مرگبار را شکست دهد و از بیمارستان مرخص شود.

این پیرمرد چینی در بیمارستانی در استان«هوبی» مرکز شیوع ویروس کرونا به مدت 13 روز تحت درمان بود. وی مسن ترین بیماری است که تا کنون از این بیماری جان سالم به در می برد.

این بیمار یکی از 80 بیمار مبتلا به ویروس کرونا بود که از بیمارستان «نگهداری مادر و کودک» در شهر «ووهان» مرکز اصلی شیوع بیماری کرونا در استان ووهان مرخص شدند.

این پیرمرد چینی متولد فوریه سال 1920 است و این یعنی وی صد سال خود را کامل کرده است. وی در 24 فوریه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا وارد بیمارستان شد و بیماری های مانند آلزایمر،فشار خون بالا و نارسایی در قلبی داشته است.

همچنین به دلیل اوضاع جسمی پیچیده ای که پیرمرد چینی داشته است متخصصانی از ارتش مشاوره هایی را انجام داده و شیوه های مختلفی را برای درمانش از جمله طب چینی سنتی و درمان با پلاسمای بهبود یافتگان در پیش گرفتند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.