چین امروز شنبه اعلام کرد که طی روز گذشته فقط 13 مورد فوتی و 13 مورد ابتلا به ویروس کرونا در روز جمعه ثبت شده است این در حالی است که 1430 نفر از مبتلایان نیز بهبود پیدا کردند.

 

 به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، دولت چین امروز شنبه اعلام کرد که طی روز گذشته فقط 13 مورد فوتی و 13 مورد ابتلا به ویروس کرونا در روز جمعه ثبت شده است این در حالی است که 1430 نفر از مبتلایان نیز بهبود پیدا کردند.

کمیته ملی بهداشت چین در بیانیه ای اعلام کرد که بر اساس اطلاعاتی که از 31 استان کشور جمع آوری شده است تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 80824 نفر رسیده است.

در این بیانیه آمده است که 12094 نفر اکنون بیمار به شمار می روند که از این تعداد 3610 نفر در وضع وخیمی به سر می برند و از مجموع همه مبتلایان نیز 65541 نفر بهبود پیدا کردند. 

در ادامه این بیانیه آمده است که 3189 نفر نیز تا کنون در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

این در حالی است که برای نخستین بار از زمان شیوع کرونا تعداد مبتلایانی که از خارج چین به این کشور آمده اند بر کسانی که داخل کشور در یک روز به ویروس کرونا مبتلا شدند پیشی گرفت.

بر اساس آمارهای منتشر شده امروز شنبه 4 نفر از 11 مبتلای جدید در استان«هوبی» مرکز شیوع بیماری ثبت شدند این در حالی است که 7 نفر دیگر خارج از این استان بودند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.