تعداد کسانی که در چین در اثر ابتلا به ویروس مرگبار«کرونا»ی جدید جان خود را از دست دادند تا پایان روز شنبه به 2هزار و 442 تن و تعداد کسانی که به این ویروس مبتلا شدند به 76هزار و 936 تن رسید.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، دولت چین امروز یکشنبه اعلام کرد که تعداد کسانی که در اثر ابتلا به ویروس مرگبار«کرونا»ی جدید جان خود را از دست دادند تا پایان روز شنبه به 2هزار و 442 تن و تعداد کسانی که به این ویروس مبتلا شدند به 76هزار و 936 تن رسید.

کمیته ملی بهداشت چین با صدور بیانیه ای امروز یکشنبه تأکید کرد:« کمیته امور بهداشت اطلاعاتی از 31 استان دریافت کرد که تأکید می کند 76 هزار و 936 تن مبتلا به ویروس کرونا شدند و در حال حاضر 51 هزار و 606 مریض داریم که حال 10هزار و 968 تن از آنها وخیم است. همچنین 2442 تن در اثر این ویروس جان خود را از دست دادند و 22هزار و 888 تن پس از بهبود از بیمارستان ها مرخص شدند.»

بر اساس این گزارش، استان «هوبی» چین کانون شیوع ویروس کرونا 96 فوتی جدید و 630 مبتلا به این ویروس را تا پایان روز 22 فوریه ثبت کرده است که با این اوصاف تعداد کسانی که در این استان در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند به 2هزار و 346 تن افزایش یافت.

بر اساس گزارش های روزانه ای که کمیته بهداشت چین در استان هوبی منتشر می کند بیشتر مرگ و میرها در شهر«ووهان» مرکز این استان ثبت شده است.ووهان همان جایی است که شیوع ویروس کرونا از آن آغاز شد.

از سوی دیگر، کره جنوبی اعلام کرد که تعداد کسانی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند به 556 مورد افزایش یافت. طی 24 ساعت گذشته 123 مورد جدید ثبت شده است و تعداد کسانی که در این کشور نیز در اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند نیز به 4 تن افزایش یافت.

در کره جنوبی 18 تن نیز از این بیماری بهبود پیدا کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.