انصار الله یمن 8 نظامی عربستان سعودی در جنوب عربستان کشتند.

به گزارش جماران به نقل از المیادین، انصار الله یمن 8 نظامی عربستان سعودی در جنوب عربستان کشتند.

یک منبع نظامی یمنی گفت: در رویارویی ارتش و کمیته های مردمی با ارتش عربستان در کوه «السدیس» در استان«نجران» عربستان سعودی 8 نظامی عربستانی کشته شدند.

در تحولی دیگر، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه با شلیک دو فروند موشک مواضع نیروهای سودانی وابسته به ائتلاف سعودی در مناطق مرزی استان حجه واقع در شمال غرب این کشور را هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، حمله به مواضع نیروهای سودانی در شمال صحرای میدی واقع در استان حجه با دو فروند موشک «زلزال ۱» و « گراد» صورت گرفت.

المسیره اعلام کرد که شماری از نیروهای سودانی در این حمله کشته یا زخمی شدند.

نیروهای سودانی از سال ۲۰۱۵ به ائتلاف سعودی - آمریکایی علیه یمن پیوستند و تاکنون بیش از هزار تن از این نیروها در جنگ جان خود را از دست دادند.

یگان موشکی ارتش یمن پیش از این با یک فروند موشک «زلزال ۱» مقر نیروهای سعودی را در نجران واقع در جنوب عربستان هدف قرار داد.

یگان موشکی یمن پنجشنبه گذشته نیز با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر، مواضع نیروهای ائتلاف سعودی را در منطقه الصوح واقع در نجران هدف قرار داده بود.

بنابراین گزارش، تجاوز  ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن که از ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با هدف اشغال چند هفته‌ای یمن آغاز شده تا کنون ۹۱ هزار کشته در پی داشته اما تا کنون به اهداف خود نرسیده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.