ترامپ زمان اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات آتی را اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری رویترز گزارش داد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری نوشت که حدود دو هفته دیگر کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام می کند.

در این پیام توئیتری آمده است: من کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 در تاریخ 18 ماه ژوئن (28 خرداد) در ورزشگاه «ام وی سنتر» در شهر «اورلاندو» در ایالت «فلوریدا» اعلام خواهم کرد.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «کاندیداتوری خود برای دوره دوم ریاست‌ جمهوری را به همراه ملانیا، بانوی اول آمریکا و مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور و همسرش «کارن» اعلام خواهم کرد.»

ترامپ ماه هاست برای حضور مجدد در انتخابات و برگزاری تجمعات انتخاباتی در حال جمع آوری پول است.

پیش از ترامپ، «جو بایدن» معاون «باراک اوباما» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا رسما کاندیداتوری خود را برای انتخابات 2020 اعلام کرده بود. ترامپ به این کاندیداتوری به شکل تمسخر آمیزی پاسخ داد و نوشت: «جوی خوابالو به رقابت‌ ها خوش‌ آمدی.»

در مجموع تاکنون 23 کاندیدای دموکرات برای رقابت با ترامپِ جمهوری خواه اعلام آمادگی کردند.

ترامپ در نوامبر 2016 در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا با شکست دادن «هیلاری کلینتون» به عنوان چهل و پنجمین رئیس‌ جمهور آمریکا انتخاب شد و حالا تصمیم گرفته برای بار دوم کاندیدا شود و کاندیداتوری خود را از این شهر اعلام کند.

دونالد ترامپ 73 سال سن دارد. به‌ رغم آن می‌ گوید که احساس خستگی نمی‌ کند و مایل است پس از پایان دوره‌ زمامداری خود، مجددا به کارزار انتخابات دوره‌ بعدی ریاست جمهوری آمریکا که در سال 2020 برگزار می‌ شود، بپیوندد و از این طریق، رهبری و سکان هدایت آمریکا را 4 سال دیگر نیز به دست گیرد.

البته با توجه به بالا گرفتن انتقادات از عملکرد او، احتمال پیروزی کاندیدای دموکرات به ویژه بایدن در این انتخابات بعید به نظر نمی رسد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.