پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

جنگ توئیتری تازه رئیس جمهور آمریکا؛

«سندرز دیوانه» یا «بایدن خواب‌ آلود»؟

ترامپ در یک سری توئیت‌ هایی با کاندیداهای حزب دموکرات وارد جنگ لفظی شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه یو اس ای تودی گزارش داد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا طی توئیتی در حساب شخصی خود نوشت: «من معتقدم «برنی سندرز دیوانه» و «جو بایدن خواب‌ آلود» دو فینالیست نهایی در رقابت با شاید «بهترین اقتصاد تاریخ کشور ما» (و خیلی دستاوردهای عالی دیگر) خواهند بود! من برای رویارویی با هر کسی که رقیبم باشد، لحظه شماری می کنم. خداوند آنها را بیامرزد!»

 

Untitled

 

جدیدترین نظرسنجی نشان می‌ دهد که برنی سندرز پیشتاز رقابت‌ هاست و با کسب 29 درصد از آرای شرکت‌ کنندگان در این نظرسنجی در جایگاه نخست و بایدن در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در عین حال پس از آنکه سندرز اخیرا افشا کرد که از مزایای پرفروش‌ترین کتابش یک میلیونر شده است، ترامپ در توئیت دیگر خود، ثروت این سناتور را هدف گرفت.

رئیس جمهور آمریکا در این توئیت نوشت: «برنی سندرز و همسرش باید مالیات پیش از روی کار آمدن من در خصوص درآمد 600 هزار دلاری‌ شان را بپردازند. او همیشه از کاهش بزرگ مالیات شکایت می‌ کرد به جز زمان‌ هایی که این مساله به نفع‌ اش بود. آنها به دلیل روی کار آمدن ترامپ سود کردند، درست مثل بسیاری دیگر از افراد و این اتفاق خوبی است نه اتفاقی بد.»

 

Untitled2

 

سندرز اوایل سال جاری میلادی کاندیداتوری‌ اش برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 از جانب حزب دموکرات را اعلام کرد.

وی روز گذشته اظهارنامه مالیاتی 10 سال گذشته خود را منتشر کرد و از دونالد ترامپ خواست همین کار را انجام دهد. نمایندگان آمریکایی با دونالد ترامپ به دلیل خودداری وی از انتشار اظهارنامه های مالیاتی اش وارد تقابل شده اند.

دونالد ترامپ که همواره با این درخواست مخالفت کرده، می گوید سازمان مالیاتی آمریکا در حال بازنگری اسناد مالیاتی اوست و به همین دلیل نمی تواند این اسناد را منتشر کند. اما سازمان خدمات درآمد داخلی (سازمان مالیاتی آمریکا)‌ اعلام کرده که به رغم بررسی اسناد مالیاتی ترامپ به وسیله بازرسان این سازمان،‌ منع قانونی برای انتشار آن وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.