به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه درخطبه های نماز عید قربان افزود: درفضای داخلی در سایه تهدید، تحریم و سو برنامه ریزی اقتصادی کشور با مشکلاتی مواجه شد که این شرایط باید با درایت مسئولان بهبود یابد.
وی اظهارداشت: از مسئولان انتظار می رود در همه زمینه های خدماتی و بویژه اقتصاد، کنترل رکود و تورم، آموزش و پرورش و دینداری تلاش افزون داشته باشند.
صفایی بوشهری افزود: مسئولان باید مردم دار و در خدمت مردم باشد و برای تحقق وعده کاهش بیکاری بطور جد تلاش کنند.
وی ادامه داد: مردم ایران در صحنه های مختلف انقلاب حتی به قیمت دادن جان در راه نظام حضرت ابراهیم گونه امتحان خود را پس دادند و اکنون نوبت مسئولان است که امتحان خود را به خوبی به مردم پس دهند.
امام جمعه بوشهر یادآورشد: نگاه مسئولان در خدمت شایسته به مردم باید فرا جناحی و بدون اعمال نگاه های سیاسی باشد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود در ارتباط با شرایط جهان اسلام اظهارداشت: جهان اسلام پارسال اتفاقات تلخ و شیرینی فراوانی را تجربه کرد که شیرین ترین آن شکست گروه تکفیری داعش بود.
صفایی بوشهری ادامه داد: این گروه تکفیری که دست پرورده استکبار بود با نام اسلام قصد تیشه زدن به ریشه دین را داشت که با عنایت پروردگار با شکستی بزرگ مواجه شد.
وی در ارتباط با اهمیت دین نیز گفت: دین انسان را از سقوط در باتلاق متعفن حیوانی نجات داده وی را به اوج کمال شخصیتی می رساند.
صفایی بوشهری افزود: دین همچنین مایه ایجاد صبر و بردباری انسان ها در برابر مشکلات گوناگون است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.