به گزارش ایرنا مهدی یوسفی جمارانی شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری فیروزکوه گفت: دنیای استکبار بویژه با فشارهایی که در چندماه اخیر اعمال کرده قصد دارد در فرآیند اقتصاد و معیشت مردم تاثیر بگذارد.
وی اضافه کرد: مردم در 40 ساله گذشته ثابت کرده اند برای حفظ عزت ایران با کمبودها کنار می آیند و در برهه های مختلف انقلاب همواره پیشقدم بوده اند.
یوسفی اظهارداشت: در این شرایط بیش از پیش ضرورت دارد مجموعه مسئولان تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم و پاسخگویی مناسب به آنان به کارگیرند و شهروندان باید از عملکرد ادارات راضی باشند.
وی با تاکید بر اینکه میز خدمت باید در ادارات بسرعت اجرایی شود گفت: مرخصی کارمندان نباید مانع انجام کار مراجعان شود؛ در این مواقع برای کارشناسان جایگزین مشخص شود تا در انجام امور ارباب رجوع بویژه آنان که با شرایط سخت از روستاها مراجعه می کنند مشکلی به وجود نیاید.
فرماندار فیروزکوه همچنین بر ضرورت توجه به سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: سرمایه گذاران همانند رزمندگان دیروز که در دوران دفاع مقدس از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی دفاع می کردند امروز از مرزهای اقتصادی کشور حراست می کنند و باید همه موانع برای فعالیت قانونی آنها برداشته شود.
در ادامه این جلسه رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان تهران نیز گفت: رسانه ها چشم و گوش جامعه هستند و در کنار مدیران اجرایی بازوان حوزه اطلاع رسانی آنان برای تحقق توسعه پایدار محسوب می شوند.
داود میاندهی اظهارداشت: انتظار است مدیران بخش های مختلف اجرایی کشور همانطور که در اجرای کارهای تخصصی خود قائل به استفاده از حضور متخصصان همان بخش هستند، در حوزه اطلاع رسانی نیز نگاهی تخصصی داشته باشند و از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و توانمند بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه مشاهده می شود برخی مدیران برای همه کارهای خود برنامه دارند غیر از اطلاع رسانی، نحوه بیان امور و تعامل با مخاطبان خود تاکید کرد: بی شک توسعه هر منطقه با استفاده کامل از ظرفیت رسانه ها محقق می شود و رسانه ها با بیان مسائل می توانند زمینه حل مشکلات را فراهم کنند که ضرورت دارد مدیران بخش های مختلف آستانه پذیرش و تحمل خود را در این زمینه بالا ببرند و با رسانه ها همکاری داشته باشند.
میاندهی گفت: در این زمانه اگر رسانه های رسمی که منافع ملی را در بیان مسائل مورد توجه قرار می دهند مشکلات را نگویند، دیگران به هر شکلی که خواستند مسائل را طوری مطرح می کنند که زمینه ناامیدی و سلب اعتماد عمومی جامعه را نیز فراهم کرده باشند؛ لذا مدیران در کنار رسانه ها می توانند با همدیگر زمینه توسعه فرآیند اطلاع رسانی کارشناسی و علمی را فراهم سازند.
در این جلسه همچنین رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه گفت: کمبود اعتبار و معلم داریم؛ هنوز 12 کلاس شهرستان دارای سقف چوبی هستند که نیازمند توجه بیشتر در تزریق بودجه است.
همچنین در این نشست بهار تقی زاده به عنوان خبرنگار آزاد ایرنا در فیروزکوه به مدیران این شهرستان معرفی شد.
ب.ت/1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.