به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت و پشتیبانی هفته بسیج شهرستان افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس با رشادت ها و فداکاری های خالصانه، بسیار تاثیر گذار در صحنه نبردهای حاضر شد و ورود بسیجیان سرنوشت جنگ را تغییر داد.
وی افزود: پس از دوران دفاع مقدس نیز بسیج در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی بسیار تاثیر گذار عمل کرده و همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا تفکر بسیجی در جامعه استمرار یافته و نهادینه شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس مناسبت هایی همچون هفته بسیج را فرصت مناسبی برای پیمان مجدد با ارزش های انقلاب و تدابیر مدیریتی بنیانگذار و رهبر معظم انقلبا اسلامی ذکر کرد و گفت: در آستانه هفته بسیج یکبار دیگر پیمان می بندیم که تفکر بسیجی را در زندگی خودمان نهادینه کرده و برای استمرار آن تلاش کنیم.
وی از مسئولان ادارات شهرستان خواست با ارائه برنامه های شاخص و تاثیرگذار برای اجرا در ایام هفته بسیج، در برنامه های بزرگداشت هفته بسیج نیز حضور پررنگ داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در سخنانی با تشریح اهمیت تفکر بسیجی گفت: با توجه به تداوم توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی و تلاش آنها برای روریارویی مستقیم با ایران از طریق ایادی منطقه ای خود، توسعه تفکر بسیجی از ضرورت های امروز جامعه است.
سرهنگ علی لشکر بلوکی افزود: رمز موفقیت انقلاب تفکر بسیجی است و برای تاب آوری در مقابل هجمه های سنگین دشمنان در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و حتی نظامی باید از فرهنگ و ارزش هایی که از بسیج نشات گرفته استفاده کنیم و تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم.
در این نشست جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز با تشریح برنامه های هفته بسیج (29 آبان تا پنجم آذر ) گفت: برگزاری 200 برنامه در سطح شهرستان برای ایام این هفته در نظر گرفته شده است.
سرگرد سیدعلی حسینی ضمن درخواست از مسئولان ادارات برای معرفی دو برنامه شاخص خود برای اجرا در هفته بسیج، بر ضرورت فضاسازی برای ایام هفته بسیج در سطح شهرستان تاکید کرد.
وی از دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری بیش از 10 یادواره شهدا، نشست های روشنگری و بصیرتی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، کارگاه های مشاوره در مناطق محروم و آسیب پذیر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، مسابقات ورزشی، ارائه خدمات تخصصی رایگان توسط تیم های تخصصی بسج از جمله ویزیت بیماران و مشاوره حقوقی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و تجمع بزرگ بسیجیان به عنوان برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان گنبدکاووس ذکر کرد.
بسیج مستضعفان در پنجم آذرماه سال 58 به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد و همه ساله به این مناسبت برنامه هایی برای بزرگداشت بسیج برگزار می شود.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.