سید ابراهیم بحرانی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: چهارتن ازاین ورزشکاران مجوز حضور درمسابقات پارا آسیایی جاکارتای اندونزی را کسب کرده اند که 11 مهرماه امسال به اندونزی اعزام می شوند.
وی اضافه کرد: حمید صمدیان پور در ماده های دو 100 و 200 متر در کلاس اف 47، سعیده عبدالهی در رشته پرتاب وزنه و کلاس اف 44، محمدرضا احمدی در رشته های پرتاب وزنه و نیزه در کلاس اف 33 و امیر حاجی زاده مربی تیم ملی در رشته دو و میدانی چهار بوشهری هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر در مسابقات آسیایی جاکارتا هستند.
بحرانی ادامه داد: با توجه به ظرفیت خوب ورزشکاران یاد شدهبه کسب مدال های خوش رنگ توسط آنها امیدوار هستیم.
وی اظهار داشت: همچنین حسین صفری، حسین تیزبر، عبدالرضا کریم زاده و محمد جواد شاهخوره به عنوان بازیکن و سید علی بکا مربی از بوشهر در مسابقات فوتبال هفت نفره آسیا اقیانوسیه در جزیره کیش تیم ملی را همراهی خواهند کرد.
وی گفت: این مسابقات در آذرماه امسال برگزار می شود و تاکنون پنج نفر یاد شده 2 اردو را در شیراز پشت سر گذاشته اند و اردوی تهران آنها نیز اکنون در حال برگزاری است.
بحرانی ادامه داد: رحمان کرمی بازیکن شایسته بوشهر توسط کادر فنی به تیم ملی فوتبال قطع عضو دعوت شده تا در مسابقات جهانی در مکزیک به میدان برود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.