محمد نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بازیکنان پس از حضور موفق در مرحله نخست اردو توانتسند به لیست 28 نفر پایانی راه پیدا کنند.
وی بیان کرد: 2 بازیکن یاد شده به همراه 26 بازیکن دیگر باید از 24 تیرماه در مجموعه ورزشی غدیر تهران حضور و تمرینات خود را زیر نظر مربیان آغاز کنند.
نجفی ادامه داد: بتازگی نیز در اعلام فدراسیون فوتبال حمید معماری سراستعداد یاب منطقه جنوب و رئیس کمیته استعداد یابی وجوانان هیات فوتبال استان بوشهر به عنوان استعدادیاب تیم ملی زیر 18 سال انتخاب و معرفی شده است.
وی گفت: معماری در روزهای 24 تیرتا 26 تیرماه به عنوان استعداد یاب مرحله سوم اردوی تیم ملی جوانان زیر 18 سال در محل مرکزملی فوتبال حضور پیدا می کند.
نجفی یادآور شد:در اردوی سوم تیم ملی زیر 18 سال بوشهر پویا تکین، محمدرضا احمدی، نیما خالق پناه و حمیدرضا زارعی نیز حضور دارند که مورد ارزیابی استعدادیابان تیم ملی قرار می گیرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال کشور گفت: با توجه به اتمام دور رفت فصل دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در چهارم مرداد ماه 96 زمان نقل وانتقال نیم فصل مسابقات از پنج مردادماه به مدت یک هفته مشخص شده است.
نجفی بیان کرد: طبق مقررات مسابقات تیم ها می توانند علاوه برجذب سهمیه یک بازیکن آزاد درطول فصل درصورت داشتن جای خالی در لیست اسامی نسبت به جذب بازیکن طبق شرایط زیر درزمان نقل وانتقالات نیم فصل اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه هر تیم در فصل نقل و انتقلالات قادر به جذب 3 بازیکن بصورت آزاد یا قرضی است اظهار داشت: درصورتی به باشگاه ها مجوز جذب نفرات جدید داده می شود که نسبت به تسویه مالی و ارائه کامل مدارک اقدام کنند.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: تیم فوتبال دریانوردان پارس جنوبی هم اکنون تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است و تیم موج گناوه نیز در دسته یک توپ می زند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.