عبدالرحیم خطیب روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پست بازی افتخاری مهاجم است و وی آقای گلی مسابقات استان نیز در کارنامه دارد.
وی بیان کرد: این بازیکن بتازگی با عقد قراردادی به تیم بزرگسالان پارس جنوبی جم پیوست و جزو سهمیه زیر23 سال این تیم محسوب می شود.
خطیب ادامه داد: رضا جعفری دیگر بازیکن جمی نیز پیش از این به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ برتر گفت: این تیم در بازی نخست خود در لیگ برتر در تبریز به مصاف گسترش فولاد می رود و در بازی دوم خود نیز در خانه با پیکان دیدار می کند.
وی یادآور شد: در هفته ششم و سیزدهم نیز در خانه با تیم های استقلال و پرسپولیس دیدار می کنیم.
خطیب در ارتباط با روند آماده سازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: این تیم از چهارشنبه هفته گذشته برای برگزاری یک اردوی 10 روزه راهی ارمنستان شده که در قالب این اردو تا کنون یک بازی از سه بازی پیش بینی شده برای این تیم برگزار شده است.
وی گفت: در این بازی تیم پارس جم در برابر تیم بانانتس به تساوی بدون گل دست یافت و در 2 دیدار دیگر نیز تیم پارس جنوبی با تیم های آرارات ارمنستان و استقلال ایران دیدار می کند.
خطیب همچنین با اشاره به انتخاب مدیرعامل تیم فوتبال پارس جنوبی به عنوان مدیر برتر و جوان در حوزه ورزش کشور گفت: این انتخاب نشان از توانمندی های بالای بهرام رضائیان است که طی چند سال گذشته برای تیم های ورزشی پارس جنوبی جم تلاش هایی ستودنی داشته که از اهم آن قهرمانی های تیم فوتبال ساحلی دریانوردان و رساندن تیم فوتبال پارس جنوبی جم به لیگ برتر فوتبال کشور است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.