به گزارش ایرنا، فرزاد بلوکباشی چهارشنبه شب پس از شکست شش بر صفر تیمش برابر دریانوردان پارس جنوبی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم دریانوردان بازیکنان مستعدی در اختیار دارد و همین امر در کسب سه برد پیاپی این تیم تاثیر فراوانی داشته است.
وی بیان کرد: تیم شهرداری تبریز نیز با توجه به اینکه سه دیدار نخست خود را واگذار کرده ولی حرف های زیادی برای گفتن دارد و در ادامه فصل توانایی های خود را به حریفان دیکته خواهد کرد.
بلوکباشی افزود: با شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم و افزودن چند بازیکن جدید به تیم شهرداری تبریز این تیم به روزهای اوج خود برمی گردد.
وی گفت: شهرداری تبریز درزمان حاضر 26 تیم را در حمایت خود دارد که این حمایت آنها از ورزش تبریز جای تقدیر و قدردانی دارد.
بلوکباشی در ارتباط با تیم سابق خود نیز گفت: تیم 'قوی سپید انزلی' یکی از تیم های شایسته در لیگ برتر فوتبال ساحلی بود که در سایه بی مهری های مسئولان استان در زمان حاضر در لیگ یک قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: امید می رود با حمایت مسئولان استان تیم 'قوی سپید انزلی' بار دیگر بتواند در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور بدرخشد.
بلوکباشی در ارتباط با دیدار هفته آینده تیم ساحلی شهرداری تبریز نیز گفت: در هفته چهارم بازی ها با تیم 'خزر رودسر' دیدار می کنیم که برای برد این بازی خانگی و کسب امتیاز لازم باید تلاش کنیم.
6047/7212** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.