بازی های آسیایی۲۰۱۸؛جاکارتا/

استیلی: در مورد ترکیب کرانچار تصمیم می‌گیرد/ مقابل کره شمالی بازی سختی داریم

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: در مورد ترکیب تیم ملی فردا کرانچار تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس ، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید در پاسخ به این سؤال که امروز در زمین گلف تمرین تیم ملی امید پیگیری می‌شود و چه شد که امروز اینجا تمرین می‌کنید، گفت: صبح امروز آمدیم، گشتیم و این منطقه را پیدا کردیم. با اینکه باید هزینه را پرداخت کنیم اما گفتیم اشکالی ندارد، بچه‌ها در یک جای خوبی تمرین کنند. فاصله بازی ما یک روز است. امروز بچه‌ها باید یک مقدار ریکاوری انجام دهند فردا(جمعه) بازی می‌کنیم، خیلی سخت است یک روز در میان بازی است. 

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: بازی نیمه دوم مقابل عربستان خوب بودیم. اگر یک مقدار بازی تدارکاتی بیشتر انجام دهیم، شرایط بچه‌ها بهتر می‌شود. هدف ما هدف المپیکی است. ان‌شاءالله این بازی‌ها مقدمه بازی‌هایی باشد که بتوانند به المپیک صعود کنند. 

استیلی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما یک برنامه‌ریزی طولانی می‌خواهیم، همانطور که عربستان برنامه‌ریزی می‌کند. پنج تا شش ماه در اردو بودند، اما ما تقریبا سه هفته است که با هم هستیم. به یک ماه هم نرسیده است که بچه‌ها با هم جور شده‌اند، احتیاج به زمان دارند. مربیان و کادر فنی نیز نیاز به زمان دارند، هماهنگی‌های لازم را داشته باشند، هم بازیکنان تفکرات مربی را بشناسند و هم مربی بازیکن را بشناسد و امیدوارم که در جاکارتا در بازی‌های آسیایی موفق باشیم. در گروه ما همه یک امتیازی هستند و ان‌شاءالله بازی فردا با کره شمالی نتیجه بگیریم. 

مدیر تیم ملی امید در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: دیروز در استادیوم بودیم، کادر فنی بازی را آنالیز می‌کند، بازی سختی است و ان‌شاءالله بتوانیم از آن بازی سربلند بیرون بیاییم. 

استیلی در پاسخ به این سؤال که در ترکیب ثابت تیم ملی؛ فردا احتمال جابجایی داشته باشیم، در مورد بازیکنانی که در داخل زمین هستند این احتمال وجود دارد؟ گفت: این را سرمربیان  تیم و کادر فنی باید اعلام کنند، شرایط بچه ها را می‌بینند، چون فاصله بازی خیلی کم است و از همه بازیکنان به نحو احسن استفاده می‌کنیم. کرانچار در مورد این تصمیم می‌گیرد که چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. 

  •  

  •  

  •  

دیدگاه تان را بنویسید