به گزارش ایرنا، ذوالفقارعباسی فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این گروه ها در قالب های مختلف 48 هزار و 453 نفر روز در زمینه احداث و بهسازی زیرساخت های بهداشتی، فرهنگی و اشتغال در مناطق محروم استان بوشهر فعالیت داشته اند.
وی اظهار داشت: اردوهای جهادی با هدف تقویت خودسازی و خودباوری برگزاری می شود و جوانان شرکت کننده با شناسایی مشکلات و ارائه طرح های نوآورانه می توانند مشاوران خوش فکری برای مسئولان و مدیران خوبی برای آینده باشند.
وی در باره طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: در سال جاری ۶۵ پروژه کوچک زودبازده و عام المنفعه با ۱۹ میلیارد ریال در این استان اجرا می شود.
عباسی فر بیان کرد: همچنین ۲۹۵ واحد مسکن مددجویی با 855 میلیارد ریال اعتبار در دست ساخت است که تاکنون ۲۵۹ واحد تحویل و ۳۶ واحد دیگر تا نیمه شهریور ماه سال جاری تحویل می شود.
وی ادامه داد: افزون براین همزمان با میلاد امام رضا (ع) عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی دیگر در این استان با ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار آغاز و براساس برنامه ریزی انجام شده باید در مدت یک سال به بهره برداری برسد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در باره ارائه خدمات پزشکی اظهارداشت: 1۸۰ تیم پزشکی سالانه در روستاهای این استان حاضر و خدمات مختلف پزشکی ارائه می کنند.
عباسی فر با اشاره به حمایت از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، گفت: پارسال 40میلیارد و 245 میلیون ریال تسهیلات به ۳۲۶ کارگاه در عرصه مختلف تولید موادغذایی و صنایع تبدیلی پرداخت شده و در سال جاری نیز به همین میزان تسهیلات پرداخت می شود.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.