به گزارش ایرنا، عباس حقیقی روز چهارشنبه در نشست توسعه مهارت آموزی این شهرستان افزود: با برنامه ریزی منسجم و تهیه سند آموزشی در سال جاری ضمن پوشش عملکرد سالانه در 9 ماه سال جاری، توسعه مهارت آموزی با تعامل دیگر دستگاه ها در شهرستان سرعت گرفته است.
وی اضافه کرد: آموزش های ارایه شده بدلیل توانمندسازی نیروی انسانی و ارتقای توانمندی‌های فنی به عنوان یکی از ارکان اساسی در برنامه‌های توسعه‌ای بویژه در عرصه اقتصادی محسوب می‌شود.
حقیقی اظهارکرد: ارتقای آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان، زمینه‌ساز توسعه اشتغال و کارآفرینی در این منطقه می‌شود که براساس نیاز هر بخش و روستا گسترش می‌یابد.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه افزود: مهم ترین رسالت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارایه مهارت‌های مختلف برای افراد جویای کار است که امیدواریم گام‌های اساسی برداشته شود.
حقیقی گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه و اشتغال زایی در شهرستان گناوه انتظار می‌رود آموزش‌های فنی و مهارتی رونق و توسعه یابد.
وی نقش آموزش‌های مهارتی را در تحقق اقتصاد مقاومتی، کلیدی و محوری دانست و افزود: ارایه آموزش با کیفیت، رونق تولید داخلی و اشتغال پایدار را به ارمغان می آورد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.