سید حسین حسینی محمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این میزان تسهیلات به 116 بنگاه اقتصادی استان بوشهر پرداخت شده و 142 بنگاه نیز در نوبت دریافت تسهیلات هستند.
وی بدون اشاره به اشتغال ایجاد شده ناشی از پرداخت تسهیلات یاد شده بیان کرد: تاکنون در کارگروه تسهیل 685مصوبه تصویب شده که بیش از 380مصوبه آن اجرا شده و مابقی نیز دردست اجراست.
حسینی اظهار داشت: دراجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به منظور حمایت ازبنگاه های اقتصادی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 80 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای رونق بخشیدن به بنگاه های تولیدی استان برگزار شده است.
وی افزود: همه بنگاه های اقتصادی استان می توانند با مراجعه به دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مستقر در سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر نسبت به درخواست خود درزمینه های مسائل بانکی، امور مالیاتی، تامین مواد اولیه، انرژی، صدور مجوز فعالیت و غیره اقدام کرده تا از حمایت های ویژه بهره مند شوند.
حسینی ادامه داد: رونق اقتصادی در عرصه واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این ارتباط کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و راهکارهای لازم را برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه می‌کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.