به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در نشست با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس حساب 100 امام(ره) افزود: شعار 'حمایت از کالای ایرانی' در منظومه اقتصادی از جمله اقتصاد مقاومتی نهادینه شده و ارتقا کمی و کیفی محصولات را مورد توجه قرار داده است.
وی بیان کرد: تولید محصولات در کارخانجات باید از نظر کمی و کیفی افزایش یابد و توانایی رقابت با کالای مشابه خارجی پیدا کند.
صفایی بوشهری افزود: نجات بحران اقتصادی ایران در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی گنجانده شده است.
وی با اشاره اینکه بنیاد مسکن در رفع مشکلات بحران‌زده‌ها یاری رسان هستند افزود: کارکنان این نهاد افرادی که در بحران‌ها مانند زلزله، سیل و دیگر حوادث دچار مشکل شده‌اند یاری می‌رسانند که خدمات شایسته آنان در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی مشهود است.
امام جمعه بوشهر ادامه داد: بنیاد مسکن در عرصه توسعه و عمران یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است.
وی گفت: یکی از نیازهای مهم خانواده ایرانی مسکن است و با شرایط جغرافیایی مناطق، عمر و قدمت پایداری آن متفاوت است که عمر سازه در استان بوشهر به سبب شرایط خاص آب و هوایی پایین است.
وی با اشاره به اینکه توسعه و عمران و آبادانی مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت از رسالت بنیاد مسکن است بیان کرد: بنیاد مسکن استان بوشهر سال قبل افزون بر 640 پروژه در حوزه عمران اجرا کرد .
امام جمعه بوشهر، با تاکید بر توجه به کیفیت سازه‌ها و ابنیه‌های فنی و مهندسی گفت: در این راستا نظام مهندسی بویژه معاونت عمرانی استانداری در ارتقا سطح کیفی سازه‌ها دقت و مواظبت کند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.