به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز یکشنبه در دیدار با خانواده های جانبازان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این شهرستان افزود: مسئولان باید بطور مستمر به ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا سرکشی کرده و مسائل و مشکلات آنان را از نزدیک لمس کنند.
وی اضافه کرد: وجود روحیه ایثار و جانبازی مانع از آسیب به انقلاب اسلامی می شود به همین دلیل انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده ضروری است.
اعتماد، توجه به مشکلات جانبازان را ضروری خواند و گفت: باید از تمام توان خود برای کاهش مشکلات آنها و خانواده هایشان که درس از جان گذشتگی و تحمل درد را به ما می آموزند، استفاده کرد و قدر جانبازان را بدانیم.
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دیر گفت: عزت، سربلندی و اقتدار کشور مدیون خون پاک شهدا، صبوری خانواده معظم شهیدان و ایثارگران و جانبازان است.
داریوش محمدی افزود: بنیاد شهید در این مدت در حد توان خدمات مطلوبی در بخش درمان، بیمه، مسکن، اشتغال، تسهیلات بانکی و خدمات اداری به خانواده معظم شهیدان و ایثارگران و جانبازان انجام داده است.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر سه هزار و 761 نفر زیر پوشش خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستاندیر قرار دارند.
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان دیر افزود: پرداخت حقوق و مستمری به والدین و همسران شاهد و جانبازان غیرشاغل، وام مسکن به والدین و همسر و فرزندان شاهد و جانبازان و آزادگان، هزینه های درمان والدین وهمسر و فرزندان شاهد وجانبازان، وام قرض الحسنه واشتغال و مشاغل خانگی به جامعه ایثارگری، شهریه دانشجویان شهریه پرداز خانواده های شاهد و جانبازان و همسر و فرزندان، پایش سلامت والدین و همسران شاهد و جانبازان ( ویزیت در منزل )، برگزاری مسابقات قرآنی، معرفی والدین و همسر و فرزندان شاهد و جانبازان برای اخذ امتیاز آب و برق و گاز رایگان بخشی از خدمات این اداره در سال گذشته است.
در این آیین از خدمات و جانفشانی های جانباز عباس مرادی و حیدر ابراهیمی قدردانی شد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.