به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران که به مناسبت سالگرد تاسیس این نهاد انجام شد،افزود: شهیدان برای تحقق آرمان‌های انبیاء (ع) و ائمه اطهار (ع) به میدان رفتند و نباید فراموش کرد تحقق اهداف شهدا رسالت بنیاد شهید است.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه رسالت اصلی بنیاد شهید تحقق رسالت شهداست،اظهار کرد: ضروری است کسانی که در این نهاد انقلابی فعالیت می‌کنند تحقق رسالت شهدا را در اولویت کارها و امور خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه شهدا در وصیت‌نامه‌ خود پیروی از مسیر امام حسین (ع) را فلسفه قرار گرفتن در مسیر مبارزه و شهادت معرفی کرده‌اند، تصریح کرد: اگر به جز تحقق اهداف شهدا وارد این عرصه خدمت شویم در قیامت پاسخگو نخواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین، انتقال فرهنگ شهید و شهادت به جامعه و نسل‌های بعد را یکی دیگر از رسالت‌های بنیاد شهید معرفی کرد و افزود: امروز جامعه نیازمند فرهنگ شهادت و ایثارگری و از خود گذشتگی است و متولیان باید این رسالت را با جدیت بیشتری دنبال و محقق کنند.
مردم استان قزوین سه هزار شهید را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.