به گزارش ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز دوشنبه در جلسه کمیته ایثارگران که برای هماهنگی اعلام برنامه های روز شهدا در فرمانداری برگزار شد، افزود: تمسک به ارزش ها و عمل به توصیه شهیدان، کشور را در مقابل حوادث حفظ می کند.
وی اظهار داشت: آنچه موجب شکست توطئه های مختلف استکبار جهانی علیه ایران شده به برکت ایمان، ایثار، جانفشانی شهدا و ایثارگران و حضور پررنگ مردم در صحنه ها بوده است.
معاون فرماندار جوانرود نیز بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: شهدا نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند.
کمال شهسورای افزود: آرامش، امنیت، اقتدار و عزت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، صبر، استقامت و بردباری خانوادهایشان است.
وی اظهارداشت: همه روزها متعلق به شهداست اما در این روز به عنوان نمادین باید تمام تلاش خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیریم.
معاون هماهنگی تیپ انصارالرسول جوانرود هم گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.
سرهنگ ملکی با بیان اینکه دشمنان می خواهند مناسبت های ما را کمرنگ کنند، افزود: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تداوم راه شهدا کوشا باشیم.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران جوانرود نیز با بیان گوشه ای از خدمات بنیاد شهید و امو ایثارگران این شهرستان، برنامه های روز شهید را اعلام کرد.
سید ایوب زارعی افزود: استفاده از توان دستگاههای اجرایی و استفاده از ظرفیت های مردمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری این برنامه هاست.
وی برگزاری یادواره شهدای مدافع امنیت در روز 21 اسفند ماه، غبارروبی مزارشهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا، تجلیل از دستگاه هایی که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشترین تلاش را داشته اند، برپایی ایستگاه سلامت و کاشت نهال در منزل شهدا تنها بخشی از برنامه های روز شهید است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.