به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز سه شنبه در آیین معارفه معاون جدید امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتی افزود: اتحاد و همبستگی مسئولان و مردم سبب خواهد شد نتیجه عملیات روانی دشمنان به خودشان بازگردد.
وی با اشاره به شعار سال 1397 بیان کرد: اگر می خواهیم حمایت عملی از کالای ایرانی وجود داشته باشد باید کیفیت تولید و رعایت استانداردهای کالاها افزایش یابد.
خورشیدی بر خدمت صادقانه مدیران به مردم تاکید کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت تحقق شعار سال و اشتغال جوانان گام بر داریم.
وی گفت: دولت تدبیر و امید در انتصاب ها شایسته سالاری درخدمت رسانی به مردم را ملاک عمل قرار داده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: مسئولان بدون منت و با کرامت و در حد نام بلند مردم ایران خدمت رسانی کنند.
خورشیدی اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای ظرفیت های بزرگی برای توسعه و پیشرفت است که باید با تلاش و همت مدیران از این ظرفیت ها استفاده بهینه صورت گیرد.
وی ادامه داد: با توجه به سابقه غنی فرهنگی و دینی دشتی به عنوان نگین فرهنگی جنوب معروف شده است و خدمت رسانی به مردم این منطقه وظیفه سنگین مسئولان است.
در این نشست حیدر منصوری به عنوان معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دشتی معرفی و از خدمات حمید بردستانی معاون سابق تقدیر شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.