حجت الاسلام ابوالقاسم حسن زاده عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درحاشیه برگزاری جشن همدلان آسمانی ویژه معلولان خوزستان اظهار کرد: برگزاری این جشن ها و حمایت ها از جامعه معلولان یکی از برنامه های نمادین برای جلب توجه هرچه بیشتر به این قشر از جامعه بوده و از وظایف اصلی مجریان به شمار می رود.
وی افزود: ارائه حداقل خدمات مختلف اجتماعی و رفاهی برای جامعه معلولان در راستای یکسان سازی خدمات شهری از برنامه هایی است که باید به صورت جدی در استان دنبال شود.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در بحث تردد و رفتار با جامعه معلولان، بحث ازدواج مسکن ،اشتغال و سایر خدمات اجتماعی شهرهای کشور و بخصوص خوزستان با مشکلاتی وجود دارد که رفع آن ها باید در اولویت قرار گیرد.
وی اظهارامیدواری کرد: برگزاری این جشن ها مقدمه ای برای توجه هرچه بیشتر به مشکلات جامعه معلولان باشد.
حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: انتظارمی رود برای حمایت از این قشر از جامعه تمام مدیران و مسئولان استان پا به میدان گذاشته و تمام تلاش خود را در زمینه بهبود خدمت رسانی به معلولان بسیج کنند.
همچنین غلامرضا صدیق راد مدیرکل بهزیستی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار کرد: روز جمعه جشن باشکوهی برای یکصد زوج معلول از نقاط مختلف استان به همت تعداد زیادی از خیران استان برگزار شد که قدم خوبی برای جلب مشارکتهای مردمی دراین بخش است.
وی افزود: این جوانان همگی فرزندان این مرزو بوم بوده و حمایت از آن ها و رفع مشکلات و دغدغه های آن ها از اولویت های ما به شمار می رود.
مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: تدام خدمات مطلوب خیران استان در حمایت از جامعه معلولان می تواند فرهنگ ارزشمند ازدواج بعنوان یک سنت الهی را گسترش دهد و بخش مهمی از مشکلات این قشر را برطرف کند.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.