یه گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روزچهارشنبه درجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و نشست با کارآفرینان و سرمایه گذاران شهرستان دشتی افزود: این شهرستان به لحاظ نیروی انسانی، معادن و کشاورزی دارای ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری و توسعه است.
وی افزود: برای پیشرفت استان بوشهر از همه سرمایه گذاران بخوبی استفاده خواهد شد تاشاهد رونق و کار در سطح استان باشیم.
گراوند تصریح کرد: تاکنون با برنامه ریزی های انجام شده در 10 شهرستان استان بوشهر نشست هایی با سرمایه گذاران، کارآفرینان و مسئولان محلی همان شهرستان برگزار شده که دست آوردهای بزرگی برای راه اندازی واحدهای تولیدی، رونق کسب و کار واشتغالزایی داشته است.
استاندار بوشهرگفت: برای شتاب در توسعه و رونق استان همه ما مکلف هستیم گره کار را از مشکلات کم کنیم تا این استان هر روز آبادتر و با نشاط تر باشد.
گراوند اضافه کرد: شهرستان دشتی دارای اراضی کشاورزی بسیار خوب و معادن بالایی است و باید از این ظرفیت ها برای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان و استان استفاده شود.
وی تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران استان بصورت ویژه باید در طرح های اقتصادی کمک کنند و دراتاق خود را روی مردم و سرمایه گذاران باز بگزارند تا موانع و مشکل کارآفرینان در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.
استاندار بوشهر به مشکل کم آبی در استان به عنوان یک معضل و مشکل جدی اشاره کرد و افزود: به دلیل خشکسالی های پیاپی و عدم مدیریت صحیح مصرف و بهنیه سازی منابع آبی امروز وضیعت آب در استان بسیار حاد شده و باید همه ما برای کاهش مشکلات کم آبی و مدیریت مصرف و منابع آبی را دستور کار زندگی خود قرار دهیم.
گراوند تاکید کرد: همه ما مسئولان باید در بین تبصره ها کمکی کنیم تا مشکلات بخوبی حل شود و دست جوانان برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری را باید گرفت.
وی افزود: درنشست امروز مشکل 17 طرح بزرگ اقتصادی در شهرستان دشتی که در گذشته مورد مطالعه، بررسی و تصویب نهایی قرار گرفته و برای راه اندازی دارای موانع اداری، تسهیلات و یا نیازبه پیگیری در مرکز استان داشت مطرح و مورد تصویب نهایی برای اجرا قرار گرفت.
در این نشست از 6 کارآفرین برتر و نمونه در زمنیه اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا در شهرستان دشتی تقدیر شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.