به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از سعید زرین‌فر در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته در بوشهر اظهارداشت:مزیت مناسبی برای سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی صنعتی درمناطق ویژه اقتصادی استان بوشهر فراهم شده است.
وی افزود:آمادگی لازم برای واگذاری زمین درمناطق ویژه اقتصادی استان بوشهر که دارای زیرساخت‌های مورد نیاز است وجود دارد که صنعت خودروسازی در اولویت است.
معاون استانداری بوشهرگفت:پرداخت تسهیلات اعتباری و بانکی، واگذاری زمین در شرایط مطلوب و فراهم بودن امتیازات لازم در این مناطق ویژه از مزیت‌هایی است که هزینه سرمایه گذاری را کاهش می دهد.
وی یادآورشد: به سبب هم‌جواری مناطق ویژه اقتصادی بوشهر با آبهای خلیج فارس زمینه مناسبی برای صادرات و واردات با تخفیف‌های ویژه فراهم است.
این مقام مسوول اضافه کرد: صنعت خودرو یکی از صنایع مادر و مهمی است که در کنار خود بسیاری دیگر از صنایع ایجاد می‌کند.
وی یادآورشد: صنعت خودرو سازی با گردش مالی قابل توجه در عرصه ایجاد فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال نقش آفرین است.
زرین‌فر با بیان اینکه 2 هزار و 790 میلیارد دلار گردش مالی صنعت خودرو در جهان است افزود: دراین صنعت افزون بر اشتغالزایی برای 48 میلیون تن در جهان هفتمین جایگاه اقتصادی دنیا نیز محسوب می‌شود.
وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر شرکت های خودروسازی داخلی در زمینه مدل های جدید تحول شگرفی داشته اند که این نمایشگاه نشان از توانمندی صنعت خودروسازی در ایران است .
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.