به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیز گیر روز یکشنبه درنشست توسعه اشتغال شهرستان ساوجبلاغ افزود: با ایجاد این خوشه ها فرصت های شغلی با سرمایه گذاری های کم، توسعه منطقه ای و متکی بر اصول فناوری، نوآوری محصولات و ایجاد روش های نوین در روستاها تشکیل می شود .
وی از شوراها و دهیاران خواست در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند .
وی بابیان اینکه طرح سه ناحیه صنعتی در بخش های چندار، مرکزی و چهارباغ در دست مطالعه قرار گرفته افزود باقطعی شدن این طرح ها، خوشه های کسب و کاردراین مجموعه ها مستقر خواهد شد .
پالیز گیر گفت: قصد داریم با تشکیل تعاونی و استقرار نواحی صنعتی در اراضی منابع ملی حاشیه روستا ها در سه بخش این شهرستان تا 50 هکتار ظرفیت و پتانسیل اشتغال را در روستا ها با جذب جوانان بیکار ایجاد کنیم.
فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: روستاهای ساوجبلاغ ظرفیت های خوبی از لحاظ تولیدی دارند و از مهمترین نقاطی است که قابلیت ایجاد خوشه های صنعتی ورنجیره های تولید روستایی را دارا هستند.
وی ادامه داد: نزدیکی به جاده مواصلاتی مناسب ، داشتن سرمایه انسانی کارآمد و جوان ، بستر مناسب دسترسی به بازار های مصرف در تهران و استان های دیگر، اعلام آمادگی سرمایه گذاران خصوصی برای سرمایه گذاری و زمین های کشاورزی مناسب از مهمترین مزیت های این روستاها است.
6155/1535 خبرنگار: مریم صوفی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.