به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند چهارشنبه شب در نشست با فعالان اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان شهرستان تنگستان افزود: احداث سد باهوش تنگستان نیز از دیگر مطالبات مهم کشاورزی شهرستان تنگستان است که پیگیری لازم برای تحقق اعتبارمورد نیاز آن صورت می گیرد.
وی با تاکید بر تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های حوزه کشاورزی بیان کرد: برای مبارزه با افت‌های کشاورزی در تنگستان تخصیص اعتبارات لازم مورد توجه است.
استاندار بوشهر در ارتباط با طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تنگستان نیز اظهار داشت: امروز حوزه اقتصاد پاشنه آشیل کشور است در این راستا باید برای حل مشکلات این حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی شود.
گراوند افزود: در این ارتباط باید از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مدیریتی در برطرف کردن مشکلات حوزه تولید و اقتصاد استفاده ‌شود و مدیران باید راهکارهای اجرایی مورد توجه قرار دهند.
وی گفت:باید بسترهای لازم در رونق تولید و اقتصاد و طرح‌های اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها فراهم شود تا بخش خصوصی به برنامه‌های خود جامه عمل بپوشاند.
گراوند اضافه کرد: مسئولان بعنوان خادمان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران باید تسهیل کنندگان واقعی این بخش باشند.
وی گفت: شهرستان تنگستان دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه‌های آبزیان، شیلات، کشاورزی، تجارت دریایی و گردشگری است که با این قابلیت‌ها جایز نیست جوانان آن از بیکاری رنج ببرند.
استاندار بوشهر گفت: تولیدکنندگان فعالانه در پی فعالیت و تولید هستند و باید موانع پیش روی آنها برداشته شود تا از این طریق زمینه رونق کسب و کار فراهم شود.
گراوند با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان تنگستان اظهار داشت: ساخت هتل و امکانات رفاهی و تفریحی بعنوان پیش زمینه ای برای رونق صنعت گردشگری تنگستان باید مورد توجه جدی باشد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.