به گزارش ایرنا، محمود محدث روز پنجشنبه در سمینار سالانه مسئولان بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور در بوشهر افزود: سمن ها مهمترین رکن و بخش در حوزه جوانان هستند که در حوز کاری خود نقشی اساسی ایفا می کنند.
وی بیان کرد: در این ارتباط انتظار می رود مدیران کل استانه ها در بحث حمایت های مادی و معنوی جدیت بیشتری در این مورد داشته باشند.
محدث با اشاره به خانه های جوان به عنوان یکی از مراکز فعالیتی حوزه سمن ها در سراسر کشور افزود: در بحث خانه جوانان اقدامات خوبی صورت گرفته که انتظار است در این حوزه تناسبی بین قراردادها و کمک های دریافتی باشد و امور مربوطه به خود سمن ها واگذار شود.
وی اظهار کرد: در مجموع مدیران کل باید همکاری بهتری با سمن ها داشته و بازرسان ادارات کل با نگاه همکاری و مشاوره در کنار سمن ها باشند.
مدیر کل بازرسی استان بوشهر گفت: دقت و تعهد بازرسان می تواند پشتوانه ای مهم برای کاهش تخلف در ادارات باشد.
غلامحسین کرمی با اشاره به کمک دستگاه های نظارتی به سیستم برای کم کردن مشکلات اداری بیان کرد: عمده اشکالات و ایرادات که باعث فسادهای صورت گرفته در دستگاه‌های اجرایی شده به دلیل جعل قانون و گاهی تفویض بدون مورد اختیارات مدیران به زیرمجموعه، بدون داشتن نظارت بر عملکرد آنان است.
وی اضافه کرد: میزان تسلط مدیران و سیستم تحت مدیریت آنان بر قانون و اعتماد به تذکرهای سیستم نظارتی و بازرسی باعث کاهش بسیاری از تخلف های ناخواسته است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.