به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه درنشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه و جان باختن شماری از هموطنان در سانحه هواپیما افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان از اولویت‌های اساسی است و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های موجود باید بهره ببریم.
وی با اشاره به ارائه گزارش‌های مدیران بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی از روند پرداخت تسهیلات افزود: نباید به گزارش ها و اسلایدها اکتفا کنیم و باید خروجی کار را در نظر بگیریم که منجر به ایجاد اشتغال شود.
استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه توزیع پول بدون برنامه، اشتغال ایجاد نمی‌کند اظهار داشت: مدیران باید در جذب اعتبار و هدایت درست منابع اهتمام ورزند و با رصد و نظارت دقیق بر طرح‌ها، به گونه‌ای عمل کنند که طرح‌ها به اشتغال واقعی منجر شود.
گراوند یادآورشد: از تاکیدات مهم رئیس جمهور، ایجاد اشتغال برای جوانان است و همه مدیران بانکی ودستگاه‌های اجرایی باید به طور ویژه به این مقوله نگاه کنند و شبانه‌روزی برای تحقق این مهم گام بردارند.
وی بیان کرد: فرمانداران با جدی گرفتن مقوله اشتغال آستین همت را بالا بزنند تا نرخ بیکاری در شهرستان‌ها ی این استان کاهش یابد.
هرچندمیانگین نرخ بیکاری در استان بوشهر 11درصد اعلام شده است اما رقم در برخی از شهرستان های این استان بالاتر گزارش شده است.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.