به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه درکارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر افزود:
اجرا طرح کاروزی نیروی بومی این استان درصنایع پارس جنوبی نیازمند جدیت و اهتمام بیشتری است.
وی یادآورشد:این طرح از جهت اینکه زمینه اشتغال و افزایش مهارت دانش‌آموختگان را در صنایع تولیدی و صنعتی فراهم می‌کند حائز اهمیت ویژه ای است.
استاندار بوشهر اظهارداشت: کاروزان در قالب این طرح می توانند شایستگی و توانایی های خود را اثبات و از این طریق جذب واحدهای یاد شده شوند.
گراوند با اشاره به تسهیلات ویژه اشتغال روستایی و عشایری یادآورشد:اعتبار یاد شده براساس وضعیت جمعیت و شمار بیکاری روستاها و مناطق عشایری شهرستان‌های استان توزیع می شود.
وی افزود:دراین ارتباط مدیران دستگاه‌‌های اجرایی باید در برابر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری نهایت نظارت را داشته باشند.
استاندار بوشهرگفت:باتوجه به نرخ پایین این تسهیلات که بین 4 تا 10 درصد است کوتاهی هیچکدام از دستگاه برای نظات بر توزیع آن پذیرفتنی نیست.
گراوند تاکید کرد: این اعتبار باید منجر به ایجاد فرصت های شغلی شود و در صورت عدم تحقق این مهم دستگاه های متخلف باید پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: در این زمینه باید کارگروه تخصصی اشتغال پایدار روستایی استان بوشهر برای پایش و پالایش اعتبارات یاد شده نیز تشکیل شود تا هزینه کرد اعتبارات اشتغال زایی به نحو مطلوبی صورت پذیرد.
7212/ 6045**خبرنگارعبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.