به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز سه شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان افزود: با تدوین برنامه نظام نامه سلامت می توان هدف دارتر از قبل برای حل مشکلات و کمبود های حوزه سلامت گام برداشت.
وی تصریح کرد: آگاه سازی مردم در بحث سلامت و به خصوص در بخش روانی و جسمانی از مهم ترین وظایف شبکه بهداشت ودرمان است که باید این مهم بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.
علیرضا یوسفی معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز گفت: نظام نامه مدیریت همه جانبه سلامت به ریاست فرماندار با دبیری این شبکه و همکاری سایر دستگاه های اجرایی، گروه های اجتماعی و کمیته های مربوطه با برگزاری نشست های متعدد تهیه و تنظیم شده است.
در این نشست مقرر شد دستگاه های اجرایی از جمله نیروی انتظامی و شهرداری هرچه سریع تر نسبت به وضعیت اشتغال نیروهای افغانی، تهیه لیست و آدرس آنها اقدام و به شبکه بهداشت ودرمان ارایه شود.
همچنین گزارش کاملی از روند اجرای نظام نامه سلامت و مبارزه با بیماری های مالاریا، سل و هپاتیت به وسیله شبکه بهداشت ودرمان و آخرین اقدام شهرداری های گناوه و ریگ از پاکسازی و لایروبی دفع کانال آب های سطحی و سیلاب ارائه شد.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در 100 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6047**خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.