به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی درخطبه های نمازجمعه این هفته شهر کنگان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: راهپیمایی 22 بهمن حماسه حضور مردم و تجدید عهد و میثاق با امام و شهیدان و نظام و رهبری بود.
وی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم اثبات کرد مشکلات زندگی نمی تواند مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند، اضافه کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود پاسخ دندان شکنی به دشمنان دادند و آنها را مایوس کردند.
امام جمعه کنگان بیان کرد: این حضور گسترده رسالت و وظایف مسئولان در قبال مردم و حل مسائل و مشکلات آنها را دوچندان نموده و اکنون نوبت مسئولین است تا با کار انقلابی و جهادی پاسخ مردم را بدهند.
محمودی، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان جایگاه آن بزرگ بانو در آینه آیات و روایات گفت: حضرت زهرا (س) اول شهیده راه ولایت بود و فاطمیه باید عاشورایی برگزار و مراسم عزای بزرگ بانوی عالم خلقت با شکوه و عظمت خاص برگزار شود.
وی در باره سرنگونی جنگنده رژیم منحوس صهیونیستی توسط پدافند سوریه و خوشحالی امت اسلامی از این اتفاق بزرگ اظهار داشت: زمان عربده کشی رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست به اتمام رسیده و اسرائیلی ها بدانند تجاوزهای آنها بی پاسخ نخواهد ماند و دوران اضمحلال آنها هر روز نزدیک تر می شود.
محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله فاضل لنکرانی (ره) و تجلیل از سوابق مبارزاتی و علمی و معنوی آن عالم و مجتهد فقیه و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله محلاتی و همراهان شهیدش و نکوداشت روز روحانیت گفت: از افتخارات روحانیت این است که نسبت به جمعیت خود، بیشترین شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند.
7208/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.